Yhteystiedot

Estrella Oy

Perintötie 2C
01510 Vantaa

Kuluttajapalvelu (ma-pe klo 9-11) 0800-116306

Vaihde +358 20 7893 680

Perintötie 2 C, 01510 Vantaa, Suomi

Yhteydenotto

Tuotereklamaatiot

Kiinnitämme paljon huomiota tuotteidemme laatuun valmistusprosessimme eri vaiheissa, mutta siitä huolimatta joku voi joskus mennä pieleen. Mikäli ostamasi tuote on virheellinen, laatutakuumme korvaa sen sinulle.

Palauta tuotenäyte meille alla olevien ohjeiden mukaisesti, kerro miksi se ei vastannut odotuksiasi ja liitä mukaan yhteystietosi, niin hyvitämme sen sinulle. Samalla saamme arvokasta tietoa tuotteistamme ja voimme ehkäistä vastaavat virheet tulevaisuudessa, kun pääsemme tutkimaan näytteet.

Asiakaspalautus 632635
Estrella Oy
Perintötie 2 C
01510 VANTAA

Kun kirjeessä on asiakaspalautusnumero, postimaksu ohjautuu meille eikä postimerkkiä tarvita. Muista liittää mukaan nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi.

Palautusohjeita:

Perunalastut: Noin 1-2 dl sipsejä pussin pohjalla riittää tuotteen tutkimiseen.

Pähkinät: Lähetä koko pussi sisältöineen.

Mikropopcornit: Taittele pahvipakkaus, jotta se mahtuu kirjekuoreen. Lähetä myös mahdolliset poppaamattomat pakkaukset, jotta voimme tutkia ne.

Mikäli haluat antaa palautetta ilman hyvitystoivetta, voit tehdä sen täyttämällä tämän lomakkeen.

Terveisiä Estrellalle

Kehu, kysy tai ehdota – kuulemme mielellämme, mikä on suosikkituotteesi tai minkälaisia makuja toivoisit jatkossa löytäväsi Estrellan valikoimista.

Laita siis viestiä tällä lomakkeella tai soita:

Kuluttajapalvelu puh. 0800-116306 (avoinna arkipäivisin klo 9-11).

Kun otat meihin yhteyttä, hyväksyt sen, että saamme ja hallinnoimme henkilökohtaisia tietojasi. Tarvitsemme näitä tietoja, jotta voimme olla yhteydessä kanssasi viestiisi liittyen. Henkilötietoja käsitellään vain sisäisesti ja ne poistetaan viimeistään 1 vuoden sisällä. Tarkemmat tiedot yksityisyydensuojastamme löydät tästä

Yhteydenotto

Palautetta tuotteesta

Kerrothan meille, mikäli ostamasi tuote ei vastannut korkeita laatuvaatimuksiamme. Ole yhteydessä kuluttajapalveluumme tällä lomakkeella tai puhelimitse ja kerro, miksi tuotteemme ei vastannut odotuksiasi.

Mikäli kyseessä on virheellinen tuote, tarvisemme tuotepakkauksen ja näytteen sisällöstä postitse. Säilytä siis pakkaus ja sisältö siihen asti, että olemme olleet sinuun yhteydessä ja antaneet sinulle veloituksettoman asiakaspalautusnumeron, jolla näytteet voi postittaa.

Korvaamme luonnollisesti ostamasi tuotteen.

Huom! Otathan aina meihin yhteyttä ennen kuin lähetät näytteen tuotteesta.

Tuotereklamaatiot

Kiinnitämme paljon huomiota tuotteidemme laatuun valmistusprosessimme eri vaiheissa, mutta siitä huolimatta joku voi joskus mennä pieleen. Mikäli ostamasi tuote on virheellinen, laatutakuumme korvaa sen sinulle.

Palauta tuotenäyte meille alla olevien ohjeiden mukaisesti, kerro miksi se ei vastannut odotuksiasi ja liitä mukaan yhteystietosi, niin hyvitämme sen sinulle. Samalla saamme arvokasta tietoa tuotteistamme ja voimme ehkäistä vastaavat virheet tulevaisuudessa, kun pääsemme tutkimaan näytteet.

Asiakaspalautus 632635
Estrella Oy
Perintötie 2 C
01510 VANTAA

Kun kirjeessä on asiakaspalautusnumero, postimaksu ohjautuu meille eikä postimerkkiä tarvita. Muista liittää mukaan nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi.

Palautusohjeita:

Perunalastut: Noin 1-2 dl sipsejä pussin pohjalla riittää tuotteen tutkimiseen.

Pähkinät: Lähetä koko pussi sisältöineen.

Mikropopcornit: Taittele pahvipakkaus, jotta se mahtuu kirjekuoreen. Lähetä myös mahdolliset poppaamattomat pakkaukset, jotta voimme tutkia ne.

Mikäli haluat antaa palautetta ilman hyvitystoivetta, voit tehdä sen täyttämällä tämän lomakkeen.

Kun otat meihin yhteyttä, hyväksyt sen, että saamme ja hallinnoimme henkilökohtaisia tietojasi. Tarvitsemme näitä tietoja, jotta voimme olla yhteydessä kanssasi viestiisi liittyen. Henkilötietoja käsitellään vain sisäisesti ja ne poistetaan viimeistään 1 vuoden sisällä. Tarkemmat tiedot yksityisyydensuojastamme löydät tästä